Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

"Emil S. Hansen" wrote:

> Linux Zealots: Vi laver sku en browser der kan vise IE
>   sider, så er der nemlig nogle brugere der vil bruge
>   Linux.
>
> Indrøm det nu, IE er et (teknisk) bedre produkt :)).

Der er jeg bestemt ikke enig... Jeg har altid benyttet Netscape (også
under windows) og jeg har ALDRIG set behow for at benytte IE - Hvorfor
skulle jeg også det.....sider der ikke virker i Netscape er ikke lavet
rigtigt = ikke værd at se på... Vil man ud med et budskab på nettet, så
må man følge den standard der er sat for det pågældende net, og det er
heldigvis ikke MS der står for dette (andet end at de sidder med til
bord i diskussionerne).
For øvrigt er der ikke ret mange problemer med den nyeste version af
Netscape 4.7x og med Mozilla og NS6 har de endda fået det der latterlige
active error correction med som IE er så stole over at have (personligt
synes jeg det er irriterende, da folk så aldrig lærer at leve en
ordenlig hjemmeside uden fejl).

MVh
Kim Schulz (der selv tjecker alle hans hjemmesider igennem w3c validator
før de lægges på nettet.).

--
We're happy little Vegemites,
	As bright as bright can be.