Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Michael skrev:

> Det gider jeg heller ikke. Men der er så mange ting jeg ikke gider, og så
> længe MS, Netscape osv. ikke kan lave tinegen ens så bliver jeg nød til at
> lave dem i de versioner der skal til.

Det bliver da en sort dag den dag siderne bliver ens, for så er hele
ideen med html død.

Ideen er jo at html'en bestemmer attributterne, som browseren derefter
præsenterer som den selv vil - eller bedre, som brugeren har indstillet
den til.

Skulle vi hellere afskaffe html nu, og erstatte den med klikbare
png billeder?

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0-test5
sslug@sslug        | This email does not contain any popcorn