Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Michael wrote:
> Da du arbejder for berlingske, hvilket vil sige nyhedsformidling, så må man
> jo nok sige at målgruppen er alle browsere. Så at skære en så stor del som

Vil du ikke være så venlig at holde min person uden for denne
diskussion? Nu har du bragt mine personlige fohold på bane 2 gange, og
det uden at have kendskab til hvad du snakker om. Jeg sider IKKE og
koder til vores websites, det har vi et seperat datterselskab til
(http://www.metropol.dk).
--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK