Re: [MISC] Hjælp ang. distribution

>>>>> "Mads" == Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

 Mads> On Thu, 14 Dec 2000, H.C. Hager wrote:
> [...]

 Mads> Jeg tror det "man" anbefaler begyndere i øjeblikket er Mandrake
 Mads> 7.2

Jeps... Mandrake er nem at ha med at gøre... men hvis man har mulighed
for at hente den... så prøv Storm... Jeg har een ting imod mandrake,
og det er at den er RPM baseret... når man først har prøvet debians
pakkesystem, så forlader man ikke lige debian baseret systemer med det
samme :-)

Storm er også meget let at installere (eller rettere grafisk
install.. debian er også let og hurtig at installere... men det er der
nok ikke mange novicer der er enige i :-))

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson