Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

"Emil S. Hansen" wrote:

> Well, det var i går. I morgen er web browseren din "computing platform",
> har du bemærket hvor mange applikationer der er lavet på webbet? Tro
> mig, webbet er fremtiden.
>   Jeg har selv lavet nogle webapplikationer, og tro mig, jeg hader den
> totale mangel på standarder. Desuden må jeg sige at Netscape 4.X er
> noget nær det værste lort at porgrammere til. CSS kender den næsten ikke
> til, og dens JavaScript er meget ambuteret. IE der i mod, nam nam, den
> kan man programmere til, og forvente at det virker.

Jeg syntes, at man kan nå langt med dogme-html:

Ingen frames, ingen koder for fonte, minimum af grafik,
evt. lidt tabeller til at styre layoutet, ingen javascript,
absolut ingen java, ingen underlige farver, ingen underlige
baggrunde.

Så plejer det at virke både med NS, MSIE og selv lynx.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08