Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On Thu, Dec 14, 2000 at 06:18:02PM +0100, Michael wrote
> Det er ikke så meget selve HTML'en.
> Det er mere ting som DHTML, CSS, Layers, Frames, Tabeller osv.
> Fx. er netscape ikke særlig præcis med tabeller. Når du vil lave noget som
> er fx. 48 pixel bred, så kan netscape finde på at lave den både 44 pixel
> eller 52 pixel alt efter hvad den selv synes.

Ja, det må være et stort problem.

Jeg kan ikke se at frames eller tabeller som ikke opfører sig helt som
forventet skulle være et argument for ikke at checke validiteten af sine
sider. Det tager ikke mange sekunder og resultatet er at siden pludselig
kan ses i alle browsere. Det er muligt at resultatet ikke bliver helt
som man forventede, men hvis man ville lave den slags præcis layout kan
man ligeså godt lave en PDF fil som folk kan downloade.

"Åh hva, det er sgu' lige meget om siden er korrekt HTML, den kan
alligevel ses i IE"

Jørn

--
Joern Thyssen, Ph.D. student
Dept. of Chemistry, University of Southern Denmark