Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

"Emil S. Hansen" <sslug@sslug> writes:

> Auto submit af en form når der er fortaget et valg i en dropdown liste?

Nu er jeg ikke helt sikkert på at jeg forstår "auto submit" korrekt,
men hvis du mener den "feature" at en formular automatisk betragtes
som udfyldt når jeg har valgt et eller andet fra en liste, så er det
da noget at det mest irriterende. Jeg hader specielt de sider hvor der
er en liste man kan vælge forskellige ting fra, ved siden af er der så
en knap der hedder "Go" eller noget. Ofte checker jeg lige hvad man
kan vælge, og før jeg ved af det er jeg pludselig kommet til en anden
side uden at have klikket "Go". Drønirriterende!

--
Henning Niss - sslug@sslug - http://www.diku.dk/~hniss/ - PGP:9751CE7F