Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Hej !

-- Originalt brev --

citat>men hvis du mener den "feature" at en formular
citat>automatisk betragtes
citat>som udfyldt når jeg har valgt et eller andet fra en
citat>liste, så er det
citat>da noget at det mest irriterende. Jeg hader specielt
citat>de sider hvor
citat>der er en liste man kan vælge forskellige ting fra,
citat>ved siden af er der så en knap der hedder "Go" eller
citat>noget. Ofte checker jeg lige hvad man kan vælge, og
citat>før jeg ved af det er jeg pludselig kommet til en
citat>anden side uden at have klikket "Go". Drønirriterende!
citat>
citat>--
citat>Henning Niss - sslug@sslug - http://www.diku.dk/~hniss/ - PGP:9751CE7F
citat>

Nemlig, jeg kan også bedst lide,
at få lov til at tænke selv.

Tom.

sslug@sslug

"Komplekse systemer laver komplekse fejl,
hvor imod simple systemer laver komplekse fejl."

                    Murphy's Lov for EDB-systemer