Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Henning Niss wrote:
> Nu er jeg ikke helt sikkert på at jeg forstår "auto submit" korrekt,

Det gør du, til dels.

> men hvis du mener den "feature" at en formular automatisk betragtes
> som udfyldt når jeg har valgt et eller andet fra en liste, så er det
> da noget at det mest irriterende. Jeg hader specielt de sider hvor der

Nej, det er hamrende bruger venligt.

> er en liste man kan vælge forskellige ting fra, ved siden af er der så
> en knap der hedder "Go" eller noget. Ofte checker jeg lige hvad man
> kan vælge, og før jeg ved af det er jeg pludselig kommet til en anden
> side uden at have klikket "Go". Drønirriterende!

Enig. Men det jeg snakker om er hvis du f.esk. har flere dropdown menuer
på din side, lad os sige vi har en der hedder "Land" (Som indeholder
lande :)) og en der hedder "By" (Som indeholder byer :)), indholdet i
"By" vil så være afhængigt af det valg der bliver fortaget i "Land". Når
den kære bruger så vælger det land han kommer fra via "Land", så bliver
formen submittet, i og med formen bliver submittet kan jeg nu sende en
ny form afsted til brugeren, men denne gang indeholder "By" kun byer i
dt valgte land, meget smart ikke?

Og glem alt det der snak om at det går for langsomt osv. Det var i går,
i morgen er der ingen (hastigheds) problemer i at sende et POST og
modtage en ny side.
--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK