Re: [MISC] Hjælp ang. distribution

On 15-12-2000 at 00:52, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg tror det "man" anbefaler begyndere i øjeblikket er Mandrake 7.2

Men pas på med at have for lidt ram i maskinen under installation, hvis
du vælger fuld installation. Mandrakes perl baserede installations
program har så stort ramforbrug, hvis den skal installere mere end 600-700
pakker, at tiden vokser nærmest eksponentielt. Min opdatering til
Mandrake 7.2 blev anslået til 24 timer (~1200 pakker) fordi jeg "kun" har
64MB ram (~20MB til live filsystem og min 2x24MB til hhv installations
programmet med X og det hele og hhv. opdatering af rpm databasen . Der er
også noget overhead, hvis man vælger at lave installationen på dansk.

Udover det har jeg kun ros til Mandrakes dist.

--
- The Penguin's  1. We are better together than alone
-     Postulate  2. If you push something hard enough it will fall over