Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

"Emil S. Hansen" wrote:
> Enig. Men det jeg snakker om er hvis du f.esk. har flere dropdown menuer
> på din side, lad os sige vi har en der hedder "Land" (Som indeholder
> lande :)) og en der hedder "By" (Som indeholder byer :)), indholdet i
> "By" vil så være afhængigt af det valg der bliver fortaget i "Land". Når
> den kære bruger så vælger det land han kommer fra via "Land", så bliver
> formen submittet, i og med formen bliver submittet kan jeg nu sende en
> ny form afsted til brugeren, men denne gang indeholder "By" kun byer i
> dt valgte land, meget smart ikke?

Som fx http://www.edbpriser.dk havde engang, hvor man kunne vælge
type (netkort, skærm, etc.) og derefter producent, og til sidst
navnet på dimsen?

Måske brugbart, når man har fattet systemet, første gang syntes jeg,
at det var lidt forvirrende og fastlåst, specielt hvis man forsøger
at gå "baglæns".

Gad forresten vide, hvorfor de er gået væk fra dette igen :-)

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08