Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

> Ja, det var ideen, men HTML er nu blevet en lille del af det der hedder
> webudvikling. Når man udvikler webapplikationer er man jo (som udvikler)
> ikke lige glad med hvordan ens program bliver præsenteret.
>
> Prøv at forestil dig et programmerings sprog hvor du som programmør ikke
> kan fastlægge designet af din applikation.

Grunden til det er jo at html aldrig var tænkt til at skulle bruges på den
måde som det bliver brugt i dag - det er lavet til fremvisning af "simple"
tekster osv.

Uden at jeg kender meget til de forskellige standarder, er CSS så ikke lavet
til at give webudviklere mere (præcis) kontrol over designet?

/Jørgen Ramskov