Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

Henning Niss wrote:
> menu. Jeg kan aldrig vælge Danmark, for så tror Netscape at jeg er ved
> at vælge "More" og så kommer de væltende ...
Jamen er det webprogrammørens skyld? Eller er det Netscape 4.x der
stinker?

> Jo det er da selvfølgelig "rigtigt smart", men kunne man ikke bare
> *indtaste* sit Land og sin By --- så kunne CGI-programmet/whatever
> bare validere indtastningen. Det synes jeg virker forbløffende

Nåå ja, og hvor meget tror du det koster at udvikle sådan en løsning set
i forhold til den anden? Og tror du ikke brugeren bliver træt af det når
han har tastet forkert 3 gange?

Bare fordi Netscape 4.x til UNIX ikke kan vise <select> rigtigt, så skal
det ikke udelukke mig fra at bruge dette meget gode værktøj.

--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK