Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

On Fri, Dec 15, 2000 at 10:10:44 +0100, Emil S. Hansen wrote:

> Det gør du, til dels.

Og det virker med Netscape 6.0, 4.x, og MSIE.

> Nej, det er hamrende bruger venligt.

Og man man jo lave lidt ecmascript som kommer ud med advarsel hvis
man har indtastet noget.
Til visse opgaver er ecmascsript ganske praktisk.

> Og glem alt det der snak om at det går for langsomt osv. Det var i går,
> i morgen er der ingen (hastigheds) problemer i at sende et POST og
> modtage en ny side.

Det bliver nok ikke lige i morgen at alle får (og har råd til)  ADSL&Co.

Der er stadig en hel del analoge og ISDN brugere, så hjemmesider,
specielt til e-handel, bør ikke kræve minutter-lange download tider.

--
Frank Damgaard