Re: [MISC] IExplorer vs. Netscape

> Nej, det er hamrende bruger venligt.

Nej, det er pisse irriterende at du skal vente foer du igen kan foretage
et valg. Lad en vaelge faerdig. Hvad nu hvis man valgte forkert, eller var
i tvivl.
Hver evig eneste gang skal du saa vente paa at siden bliver downloaded,
men jeg forstaar godt webmaster, flere reloads giver nye bannere == flere
penge.

> [...]
> lande :)) og en der hedder "By" (Som indeholder byer :)), indholdet i
> "By" vil så være afhængigt af det valg der bliver fortaget i "Land". Når
> den kære bruger så vælger det land han kommer fra via "Land", så bliver
> formen submittet, i og med formen bliver submittet kan jeg nu sende en
> ny form afsted til brugeren, men denne gang indeholder "By" kun byer i
> dt valgte land, meget smart ikke?
>
> Og glem alt det der snak om at det går for langsomt osv. Det var i går,
> i morgen er der ingen (hastigheds) problemer i at sende et POST og

Ikke ??
Det lyder sku dejligt, det er jo lige som til jul, man faar gaver hele
tiden :)

Dit exempel er fint for autosubmit, men her er et imod.
www.bilbasen.dk
Der er 5 dropdown menuer, godt nok er kun den øverste der vælger biltypen
auto-reload, men den nulstiller siden, dvs mit bilmærkevalg, aargang, km,
pris er nulstillet.

Desuden synes jeg det er FSCK'ing irriterende at jeg ikke kan vælge alle 5
muligheder før jeg sender et reload afsted, men jeg skal vente og vente og
vente...
Det er åndsvagt

ion++