Lynx er en skodbrowser

Så har jeg endelig set lyset: "Lynx er en skodbrowser", den kan ikke
håndterer frames og den tabelimplementation er elendig.

Spørgsmålet hvad alternativet er. Jo, jeg blev overtalt til at prøve
links, og jeg er næsten solgt. Dens html-fremviser er en hel del bedre
end lynx'. Jeg bryder mig ikke helt om at den popper et vindue op, når
jeg selv skal taste en url ind, men det kan jeg leve med.

Det jeg derimod ikke altid kan leve med er at den ikke kan finde ud af
at sende brugernavn og løsen afsted til et websted.

Men det kan w3m derimod. Tilgengæld er dens html-fremviser ikke nær så
god, men den kan dog frames og tabeller.