Re: [MISC] Lynx er en skodbrowser

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Men man kan vælge hvilken frame man vil se og navigere mellem dem.

Begge browsere laver et frameset om til en tabel som man så navigerer
i. w3m flytter man simpelthen makøren rundt med piletasterne et tegn
ad gangen. Links virker mere som lynx (fra manualen):

     How Links jumps from link to link in a column setting.

                      +====== screen 1 ========+
                      | col A   col B    col C |
                      |------------------------|
                      |  1        4            |
                      |  2                  6  |
                      |  3        5         7  |
                      +------------------------+
                      +====== screen 2 ========+
                      | col A   col B    col C |
                      |------------------------|
                      | 10                 14  |
                      | 11                 15  |
                      | 12       13            |

> Har du URL til links og w3m ?
> (eller er de standard med i nogle distributioner)

apt-get install w3m-ssl links-ssl

Så plejer det at burde stå i /usr/share/doc/<pakke>/copyright hvor man
kan hente originalversionen. ellers har jeg tidligere fundet begge
gennem freshmeat.