Re: [MISC] OT: IPv6 er sejt.

On Mon, 18 Dec 2000, Frank Damgaard wrote:

> Hvad forbindelser er der mellem ADSL og IPv6 ?

Jeg tror bare Peter har brug for at nævne at han har fået ADSL i alle sine
mails :-)

Forvent noget lignende i fremtiden:
* Jeg hørte ikke den radioudsendelse da jeg jo har fået ADSL
* Min kat har fået lopper og jeg har fået ADSL
* Jeg har fået ADSL og bliver lige i sengen et par dage
  (inspireret af Thomas Eje)
* Debian og ADSL er gode valg

Det tager ca. 14 dage før han er faldet ned på jorden.

Iøvrigt flot at Peter deltog i julefrokosten efter kun at have haft ADSL i
5 timer. Vi var tre der i kor råbte "Hvad laver du her?" og det var ikke
noget vi havde aftalt :)

http://schou.dk