RE: [MISC] CopyDans tag-selv-bord.

On Tue, 19 Dec 2000, Martin Bøgelund wrote:

> Idet Linux "lever af" at blive kopieret frit, er det allerede en sag for
> SSLUG. At gøre den politisk må vel betyde at SSLUGs styregruppe sætter
> det på dagsordenen.

At gøre det til en politisk sag kræver vel bare et krydsopslag til
sslug-itpolitik?
Det er hermed gjort, og skal vi så ikke flytte diskussionen derover?
Jeg synes Martin har lavet så glimrende et stykke arbejde som fandens
advokat så mon ikke han kunne fristes til at lave et første oplæg til
hvad man kunne skrive til politikerne (evt.CopyDan) for at overbevise dem
om den store belastning en afgift ville være for det spirende miljø af
Åben Kildekode projekter og resten af it-branchen.

Sune