Re: [MISC] linux's fremtid iflg Computerworld

On Tue, Dec 19, 2000 at 02:52:49PM +0100, Joergen Ramskov wrote:

> Det er i hvert fald noget nyt - Jeg synes Finn Morsing plejer at være meget
> pro-Microsoft og have meget lidt tro på Linux's fremtidsmuligheder.
>
> Man har et standpunkt, til man tager et nyt :-)

Til Finn Morsings forsvar må det siges at han selv skrev en
CW leder med titlen "Undskyld, Linux" om at han ændrede sin
og CWs holdning til Linux.

Og han har jo noget at have det i: Linux er i dag det mest
benyttede operativsystem til servere, idet ca 36 % af alle
servere på verdensbasis køre Linux, 35 % kører Windows NT/2000
og så kommer der en række UNIX-varianter på de følgende pladser.
(Kilde - tidligere posteringer på listen her).

Hilsen
Keld