Re: [MISC] Tux i *stort* format

 Mogens> Thomas Rasmussen wrote:
> [...]

 Mogens> Ud over coreldraw findes der også en eps fil på:

 Mogens> http://www.home.unix-ag.org/simon/pingu.html

 Mogens> Hvad software har du på NT maskinen? Powerpoint kan da fint
 Mogens> læse cdr filen og lave vektorgrafik ud af det.

Hmm... der er vistnok powerpoint på den... hvis den kan håndtere det
uden de store problemer så er det jo bare dejligt :-) Vi forsøgte i
PSP 7.0 og det gik ikke ret godt... den læste fint nok cdr filen, men
den konverterede den til bitmap inden man forstørrede den... med et
rimelig dårligt resultat.

 Mogens> Kører den designjet postscript?

Nope det tror jeg ikke... Det er muligt at den kan, men det er ikke
noget jeg hverken direkte eller indirekte har kontrol over.

Jeg vil prøve at se hvad der sker hvis man propper filen ind i
powerpoint og forstørre den op til A0.

/Thomas

--
"To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!"
-- Homer Simpson