Re: [MISC] Forslag til politik

davs michael det lyddr ikke saa daarlit men der er saadan set ikke noget problem
at bruge fx sslugs hjemme side som blind. Hvis du har en side du vil havde
testet kan du bare sende den til mig. Jeg snakkede lidt med hans om hjemmesiden og om hvad man kunne goere
og bare man ikke overklistre dem med grafik saa burde det ikke vaere noget
problem. Jeg bruger godt nok ikke lynx for linux men for dos jeg regner med
at installere samme linux version paa den store eller faa internet paa min baerbar
men jeg skal foerst havde fundet en der ved noget om det men jeg kan sige men
99% sikkerhed at sslugs hjemmesider er noget af der bedste jeg har set
i saer ikke har arbejdet med blinde og linux foer

/thomas
ps tak for et godt stykke arbejde jeg var inde paa liab i nat
men den burde fejlmeldes

Net-Tamer V 1.13 Beta - Test Drive