Re: [MISC] Newsserver????

 Jan> Hej!
 Jan> Jep, det er den jeg tænker på!

 Jan> Tak skal du ha` - den er svær at undværre. Jeg er koblet op hos
 Jan> TDC, men er ikke specielt imponeret over deres newsserver, som
 Jan> jeg finder temmelig ustabil.

FYI: SunSITE er ikke længere under AUC domainet og har derfor skiftet
navn (dette er lang tid siden). Jeg vil på det kraftigste opfordre dig
til at bruge SunSITE.dk da dette er den korrekte :-)

Ellers så er det korrekt at SunSITE er gratis at anvende og har en
lang stribe newsgroups, dog ikke dk.binaer.* (heldigvis!)

/Thomas
StaffMember @ SunSITE.dk

--
/"\  |  Human Knowledge Belongs To The World
\ /  |  -- Milo Hoffman in "AntiTrust"