Re: [MISC] Newsserver????

Hej

Ok, jeg skifter til sunsite.dk!
-sunsite.auc.dk svarer ellers og har tilsyneladende
de samme grupper, hvad mener du forskellen er?

Sunsite har altid virket her, hvorimod news.tele.dk
i perioder ikke kunne logge på, og ofte manglede
der indlæg.
Jeg oplever TDC som en rodebutik, hvor de nu mange
afdelinger har så travlt, at det ofte efterlader kunderne
i stikken. Jeg arbejder til daglig i en daginst. med en stor
brugerflade, og denne holdning deles af de fleste her.

Om vi blot har været uheldige, eller stiler urimelige store
krav ved jeg ikke, men sunsite kan levere varen!

Venlig hilsen Jan Jensen