Re: [MISC] dagens joke

On Sat, 1 Sep 2001, Preben Bille Brahe wrote:

> Ole Tange wrote:

> Problemet er vel at bjælken er en ren invertering af farver i menuen - ikke et
> cursor-tegn som Thomas kan læse eller genkende/bestemme position udfra.
> Bummer....
>
> Hvad gør man så ?

Kan man ikke sætte sin terminal til et eller andet, der ikke supporterer
farver, f.eks. vt100, og så vil ncurses selv skifte til noget der kan ses
uden farver? (Idet jeg antager at yast bruger ncurses).

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment