Re: [MISC] dagens joke

On Sat, 1 Sep 2001, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Kan man ikke sætte sin terminal til et eller andet, der ikke supporterer
> farver, f.eks. vt100, og så vil ncurses selv skifte til noget der kan ses
> uden farver? (Idet jeg antager at yast bruger ncurses).

Kan vt100 ikke klare invertering? Det mener jeg godt den kan.
TERM=dumb er nok for dum.

Så vi skal have fundet en terminal, der er dummere end vt100, men klogere
end dumb, og som Thomas' BrailleLite kan snakke som.

/Ole
--
Ved du nok om softwarepatenter? Ved du hvorfor _du_ bliver påvirket af dem?
http://www.sslug.dk/patent/foredrag