Re: [MISC] Hvilken bank er mest Linux venlig?

On Fri, 31 Aug 2001, Morten S. Nielsen wrote:

> Jeg har brugt linux til Danske Bank, men efter at de lavede en
> opdatering af deres software segfaulter linux-netscape.

De har fundet ud af det sikkert er noget med noget javascript... Dette er
viderebragt til programmøren. Jeg gjorde det nemlig selv ;-)

Linux er ret lavt prioriteret,
> men dog prioriteret alligevel.

Men alligevel har de fået øjene op for at der er andre end M$ brugere!

/Martin

Women... can't live with them
Past me the beernuts
Martin Arendtsen