RE: [MISC] Spamming

>Hejsa
>
>Der skulle vel ikke side nogen der her et par gode råd omkring spamming.
>
>Jeg er ved at være godt træt af at jeg fortiden bliver begravet i post
>fra diverse underlige porno sites.
>Jeg vil da lige nævne at de da har en unsubskribe "knap" men denne
>virker ikke. Og de få der gør bliver åbenbart ignoreret.

Tillykke! Du har ved tryk på denne knap bekræftet overfor spammeren, at der
rentfaktisk er en der læser deres spam på din email adresse - forvent meget
mere spam i fremtiden...

>Det der i største grad "hidser" mig er at min mail adr. åbenbart er
>blevet distrubueret på en eller anden måde. Hvordan ved jeg ikke
>da det kun er på SSLUG'S postlister at denne mail adr. bliver brugt.

Din email adresse ligger og flyder på Internet. Se f.eks på
http://www.sslug.dk/emailarkiv/misc/2001_08/msg00690.html

>Men hvad pokker gør jeg ved problemet???

Skift email adresse jævnligt, eller sæt et meget restriktivt filter op.

Mvh Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)