Re: [TEKNIK] Næsten 10.000 mails i teknik !!

On Mon, Sep 03, 2001 at 11:12:22 +0200, Henrik Christian Grove wrote:

> Det ved jeg da godt, men det forhindrer mig ikke i bedre at kunne lide
> at søge i nyhedsgrupperne, end at skulle starte en browser for at kunne
> søge i e-post-arkivet.

tja,...

> Og det er efter min mening en fejl. Det er jo også det der er skyld i at
> det er hamrende svært at flytte en diskussion (f.eks. hører dette nok
> mere hjemme i sslug.misc, men jeg gider ikke slås med systemet).

Du skal da blot angive den rette newsgruppe i headere, det er normalt
ikke et problem med slrn, tin mv.
(jeg bruger ikke de grafiske "uhyrer" ofte, så jeg er ikke klar over
 om de har visse mangler)

Og så er der sikkert dem der mener at vi i stedet burde have online-fora
over http, da de ikke kan finde ud af mail/news ;-(

Denne tråd nu også i sslug-misc...