Re: [MISC] Uptime dresskode? ;-)

On Sun, 2 Sep 2001, Klaus V. Slott wrote:

> Sad lige og overvejede om det var tiden til at hive jakkesættet frem

God idé. Du bliver ikke den eneste i jakkesæt.

Selv ved et SSLUG-møde kan man komme i jakkesæt uden at det vækker opsigt.
Så tag det på du har mest lyst til.

> Min partner spurgte også om hun skulle møde op i balkjole ;-).

Korrektion: tag det på din partner helst vil have at du har på ;-)

mvh/hans
Schou Industries ApS      http://schou.dk     CVR: 26 13 44 39
panic("Foooooooood fight!");   -- linux/drivers/scsi/aha1542.c