AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

På DR har jeg set at Arbejdsformidlingen fra næste efterår tvinger
arbejdsløse til at bruge nettet for at få job.

http://www.dr.dk/cgi-bin/fttx2.exe/112
(regn ikke med at linket virker mere)

Er du så arbejdsløs Linux-bruger og bruger Konqueror, så ser det sort ud
for dig, det duer ikke. Vil du have et job som kontorassistent hvor du har
Linux på dektoppen, er det endnu mere surt at du ikke kan få nedenstående
job i Tåstrup Værktøjsmagasin hvor de bruger Linux.

http://www.af.dk/afdk/soegjob/soeg_jobbank/visjob.asp?matchid='01435%2001107569'

Er du rigtig nørd og bruger lynx, så er der heller ikke noget til dig. Er
du blind og afhængig af lynx, er der heller ikke noget til dig.

Enten må dette fis med at man skal på nettet for at få et job stoppe,
eller så må AF have lavet deres hjemmeside så den overholder HTML4 og kan
bruges med lynx. De må for min skyld gerne søge en ekstrabevilling til at
få disse småting ordnet. Får de afslag fordi beløbet er for stort, så
bliver der ikke noget af dette job-noget på nettet hvis det står til mig.

Jeg ved ikke helt hvordan lagkagen vil se ud, men jeg kan da skære lidt
fra. Konqueror-bruger tages fra. Lynx-brugere tages fra. Min mor kan ikke
anvende en computer, og det er hun nok ikke alene om. Dem der ikke kan
magte andet end at være p-vagt i København tages fra.

Okay, Netscape virker. Ellers havde jeg ikke fundet ovenstående link.

mvh/hans
Schou Industries ApS      http://schou.dk     CVR: 26 13 44 39
panic("Foooooooood fight!");   -- linux/drivers/scsi/aha1542.c