Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

Mandag  3. September 2001 20:32 skrev Hans Schou:
> På DR har jeg set at Arbejdsformidlingen fra næste efterår tvinger
> arbejdsløse til at bruge nettet for at få job.
>
> http://www.dr.dk/cgi-bin/fttx2.exe/112
> (regn ikke med at linket virker mere)
>
> Er du så arbejdsløs Linux-bruger og bruger Konqueror, så ser det
> sort ud for dig, det duer ikke.
>
> http://www.af.dk/afdk/soegjob/soeg_jobbank/visjob.asp?matchid='014
>35%2001107569'
>

> Okay, Netscape virker. Ellers havde jeg ikke fundet ovenstående
> link.
 Min Konqueror læser da linket udemærket, der er i hvert fald ikke
forskel i udseenet i Netscape/Konqueror
Helt klart er vi enige om at standarderne skal overholdes, jeg mener
iøvrigt at det forslag er ren kassetænkning

mvh/gert

--
The coast was clear.
		-- Lope de Vega