Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

On Mon, 3 Sep 2001, Gert Holtoft wrote:

> Min Konqueror læser da linket udemærket,

Det er også først når man går ind på "Søg job" at det går galt.
Jeg brugte "linux" som søgeord (man kunne vel ikke forvente andet).

> jeg mener iøvrigt at det forslag er ren kassetænkning

Deri kan du have meget ret.

mvh/hans
Schou Industries ApS      http://schou.dk     CVR: 26 13 44 39
panic("Foooooooood fight!");   -- linux/drivers/scsi/aha1542.c