Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

> Øhm. kam man ikke gå på biblioteket og låne en maskine med den
> der monopolbrowser det er lavet til?

> Gælder selvfølgelig ikke de blinde og heller ikke dem der slet
> ikke kan finde ud af at bruge nettet. Men er sikkert et
> argument man vil støde på hvis man tager sagen op.

Modargumentet kunne så være at man risikerer at køerne, som man vil have væk
fra Arbejdsformidlingen så vidt jeg forstod på Radioavisen i morges, bare
flytter hen på det lokale bibliotek, som måske i forvejen ikke har det mest
overvældende internet-tilbud. På den anden side ville det være rart, hvis
bibliotekets internet-tilbud blev brugt på denne måde.

:) Jakob

--
http://www.jakobsmith.f2s.com