RE: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

>Tror også at Hanne mente at det var et af disse argumenter man med
>99.9% sikkerhed vil få tilbage i hovedet. Så kunne man jo evt.
>overveje sin argumentation inden man bare brager ud i verden !!

Jeg tror slet ikke at vi skal ind på den banehalvdel. Hvis nu AF og
bibliotekerne er tilfredse med at yde en service der er "god nok" istedet for
"god", har vi malet os selv ind i et hjørne.

Hvis vi kan påvise at nogle borgere får en ringere service pga at standarderne
ikke overholdes, bør argumentationen stoppe der - ikke noget med at accptere
suboptimale løsninger i diskussionen (såsom en udflugt til biblioteket).

Når jeg har gjort mig den umage at melde mig ind i det digitale samfund ved at
investere i PC-udstyr, og ved at følge fi's anbefaling af Open Source som en
farbar vej (http://fi.dk/forbrugerinformationen/opensource/osstrategi/), så
gider jeg ikke snakke om bibliotekscomputere når jeg vil benytte en offentlig
service.
Standarder er til for at blive overholdt, så flest mulige kan få glæde af
resultatet. Væk med browserspecifik HTML. Punktum.

Mvh Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)