Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

On Tue, 4 Sep 2001, Hans Schou wrote:

> På en tankstation på vejen til Fyn havde de en maskine
> med QNX/OS og vist nok en Opera browser. En anden her på
> listen nævnte også TV-set-top-box som kører med en eller
> anden tredje browser. Man kan antage at disse underlige
> browsere bliver mere udbredte, og det vil så afskærer en
> pæn del af befolkningen.

Yep. Det er et fint argument.

> Eller måske bliver de ikke særligt udbredte fordi man med dem ikke
> kan se offentlige hjemmesider.

Yep godt tænkt. Et argument set-top producenterne kunne
tage til sig - men de vil vel næppe ønske at signalere
inkompatibilitet fra starten.

Det første argument er meget bedre for os. Vi antager
at settop bokse bliver udbredt og så er det for dårligt
for kunden at han ikke kan se de hjemmesider. Den køber
jeg.

I øvrigt mener jeg at html standarden bør overholdes.

/hanne