Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

> Når jeg har gjort mig den umage at melde mig ind i det digitale samfund ved at
> investere i PC-udstyr, og ved at følge fi's anbefaling af Open Source som en
> farbar vej (http://fi.dk/forbrugerinformationen/opensource/osstrategi/), så
> gider jeg ikke snakke om bibliotekscomputere når jeg vil benytte en offentlig
> service.
> Standarder er til for at blive overholdt, så flest mulige kan få glæde af
> resultatet. Væk med browserspecifik HTML. Punktum.
>
> Mvh Martin

> "Ich bin ein Penguiner."
> Martin A. Boegelund (sslug@sslug)

Man skal huske først at feje for egen dør, der er langt igen før alle sider
overholder HTML standarden.

Prøv at validere følgende side:
http://fi.dk/forbrugerinformationen/opensource/osstrategi/

Jeg har prøvet at validere i dag med:
http://validator.w3.org/
desværre overholder siden ikke HTML standarden

Mvh Jørgen