RE: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

>Man skal huske først at feje for egen dør, der er langt igen før alle sider
>overholder HTML standarden.
>
>Prøv at validere følgende side:
>http://fi.dk/forbrugerinformationen/opensource/osstrategi/
>
>Jeg har prøvet at validere i dag med:
>http://validator.w3.org/
>desværre overholder siden ikke HTML standarden

Men jeg kunne jo netop *bruge* (det vil i dette tilfælde sige læse) siden
alligevel - problemet med AF var jo, at jeg ikke kunne bruge visse sider fuldt
ud med visse browsere.

Mvh Martin

There is no Linux *Revolution* - Linux, and Open Source in general, is just plain common sense, slowly taking over the computer industry.
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)