Re: [MISC] Uptime dresskode? ;-)

"Klaus V. Slott" wrote:

> Sad lige og overvejede om det var tiden til at hive jakkesættet (fra det
> sidste bryllup) frem, man kunne jo altid supplere med et pingvin slips.
> Min partner spurgte også om hun skulle møde op i balkjole ;-).
>
> Hvad har I andre tænkt jer? Jeg mener der er jo alligevel noget mere
> lagt op til fest end vores årlige nørd-dag, hvor en T-shirt med et linux
> logo jo er tilstrækkeligt til ikke at falde undenfor.
>
> Hilsen
> Klaus V. Slott

Jeg har fået svar på uptime-listen. Drescoden er casual altså kom som du
selv vil(så du føler dig godt tilpas). Men der er tjenere på til
festmiddagen, og hvis det er niveauet så vil jeg sig at så føler jeg mig
nok bedst tilpas hvis jeg er svinet lidt til:-). Men det er altså en
personlig sag, der er igen hverken udtalte eller uderforståede krav.

--
-
Poul-Erik Andreasen