Re: [MISC] Uptime dresskode? ;-)

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg har fået svar på uptime-listen. Drescoden er casual altså kom som du
> selv vil(så du føler dig godt tilpas).
Det havde jeg nu også regnet med, jeg ville bare lodde den alm.
stemning.

> Men der er tjenere på til
> festmiddagen, og hvis det er niveauet så vil jeg sig at så føler jeg mig
> nok bedst tilpas hvis jeg er svinet lidt til:-).
Ja, det samme for mit vedlkommende. Tak for formidlingen fra Uptime
listen.

I øvrigt synes jeg det er det lidt småt hvad man får at vide på Uptime's
hjemmeside. Jeg måtte bruge lidt krudt på at overbevise min bedre
halvdel om at det var så mange penge værdt.

Jeg håber det bliver god mad og det er et fedt orkester I har fundet, og
ikke "pizzaer og syv nørder med en rytmebox?"  ;-)

Hilsen
Klaus V. Slott