Re: [MISC] Spamming

On Fri, 31 Aug 2001 21:53:56 +0200, "Kim Hermansen"
<sslug@sslug> wrote:

>Der skulle vel ikke side nogen der her et par gode råd omkring spamming.
>
>Jeg er ved at være godt træt af at jeg fortiden bliver begravet i post
>fra diverse underlige porno sites.
>Jeg vil da lige nævne at de da har en unsubskribe "knap" men denne
>virker ikke. Og de få der gør bliver åbenbart ignoreret.

>Men hvad pokker gør jeg ved problemet???

Jeg bruger personligt http://sneakemail.com.

Sneakemail giver det dig mulighed for at oprette "brug og smid væk"
emailadresser. Dvs. når du har brug for en fungerende email adresse,
men egentligt helst vil være fri for at afgive din rigtige adresse, så
opretter du en ny sneakemail adresse som du så benytter i stedet.
Al post til den adresse videresendes så til din rigtige adresse som du
har registreret dig selv med ved sneakemail. Hvis du på et tidspunkt
begynder at modtage spam på den adresse, så findes der filtre og du
kan også vælge at slette adressen helt og vupti, spammeren står med
en ikke fungerende adresse :)

Gav ovenstående nogen som helst mening? Jeg er ikke sikker, men
læs selv på deres website, de har nogle rimeligt letforståelige
forklaringer.

Jeg har også selv skrevet en lille artikel om spam
(http://www.ramskov.org/spam/), hvor jeg forsøger at forklare bla.
sneakemail så godt som muligt, ved dog ikke om det er lykkedes, så
kommentarer til siden er da yderst velkomne.

--
Joergen Ramskov - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.com