Re: [MISC] Uptime dresskode? ;-)

On Tue, 4 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> Jeg plejer altid at komme i tshirts til den slags - men
> vil faktisk tage skjorte, jakke og slips på

Jeg er også med på den pænere afdeling. Ikke jakkesæt, men derhenad. Ordre
fra højere sted :)
(nåja så indrømmer jeg det: jeg har ikke noget mod et slips til den slags
lejligheder.)

> (pingvin-slips naturligvis).

Hvis nogen har et pingvinslips der er *pænt*, tager jeg det gerne på.
De der blå stykker stof med lalleglade pingviner på, nægter jeg at bære.

Duk!

/kristian

--
We are embracing Linux across everything we do. It is the only operating
system that will run on architectures not yet invented.