Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

On 3 Sep 2001, at 20:32, Hans Schou wrote:

> På DR har jeg set at Arbejdsformidlingen fra næste efterår tvinger
> arbejdsløse til at bruge nettet for at få job.
[...]
> Er du rigtig nørd og bruger lynx, så er der heller ikke noget til dig.
> Er du blind og afhængig af lynx, er der heller ikke noget til dig.
[...]
> Enten må dette fis med at man skal på nettet for at få et job stoppe,
> eller så må AF have lavet deres hjemmeside så den overholder HTML4 og
[...]

Send den videre til Weekend-nus debatredaktion på wnu.dk. De har en
artikel med Jakob Nielsen, der bliver interviewet om hjemmesider og
aviser. Måske ville dette debatindlæg kunne passe på de samme avissider
som artiklen sikkert bliver trykt på. Måske bare i samme område...

--
Thomas Kilde Krath
http://krath.dk