Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

"Martin Bøgelund" <sslug@sslug> skrev den 04-Sep-01:

> Men jeg kunne jo netop *bruge* (det vil i dette tilfælde sige læse)
> siden alligevel - problemet med AF var jo, at jeg ikke kunne bruge
> visse sider fuldt ud med visse browsere.

Ja, *du* kunne; hvordan hjælper det andre end dig?

Apropos standarder, så ville det klæde dine indlæg, hvis References:
headeren fik et indhold. Som det er nu, ødelægger du trådningen - og
dermed det væsentligste argument for, at man ikke behøver citere som
en gal.

Anders.