Re: [MISC] Linux to Windows migration guide.

Morten Skaarup Jensen wrote:

> Den virkede for mig her til aften. Der skydes virkelig med skarpt, f.eks:

Hmmm... Ytterligare ett bevis på Microsofts stabila och fungerande
Operativsystem.
Jag glömde kanske att säga att jag för närvarande är tvungen att nyttja
Windows 2000 i mitt jobb.
Med MS Internet Explorer 5.x kunde jag inte öppna sidan i alla fall..

/Jocke!