RE: [MISC] Linux to Windows migration guide.

>The purpose of this paper is to dispel the popular notion that the Linux
>operating system is free and to arm retailers with the key areas they need
>to take a serious look at when considering Linux in their enterprise. This
>paper will also address how the Microsoft® platform compares with Linux in

Nu er jeg stiktosset! Når Microsoft® hyler op og jamrer om "intellectual
property" og overklistrer deres tekster med "®" for at vise at det her drejer
sig om et registreret varemærke, så kunne de *i det mindste* udvise den smule
høflighed det er at skrive "Linux is a registered trademark of Linus
Torvalds".

Jeg mener det er nødvendigt at gøre Microsoft® opmærksom på deres lemfeldige
omgang med andre folks registrerede varemærker, især når de selv er så ømme
over deres ejerskab. De er simpelthen for arrogante!

(Hele teksten kan ses på
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/TechNet/prodtechnol
/iis/deploy/depovg/win2kcd.asp)

There is no Linux *Revolution* - Linux, and Open Source in general, is just plain common sense, slowly taking over the computer industry.
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)