RE: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

>Ja, *du* kunne; hvordan hjælper det andre end dig?

Jeg prøver igen: Hvis en side er *brugbar* selvom den indeholder ikke-standard
HTML er skaden ikke så stor som hvis en side ikke er brugbar pga af anvendelse
af ikke-standard HTML.

>Apropos standarder, så ville det klæde dine indlæg, hvis References:
>headeren fik et indhold. Som det er nu, ødelægger du trådningen - og
>dermed det væsentligste argument for, at man ikke behøver citere som
>en gal.

Jo. Du skriver bare til Ofir og fortæller dem hvordan de skal sætte deres
webmail op så Martin Bøgelund ikke ødelægger tråden sslug. Held og lykke!

Listen er jo åben for medlemmer, og jeg har ikke set noget om at anvendelse af
webmail til at poste på listerne er forbudt.

Mvh Martin

There is no Linux *Revolution* - Linux, and Open Source in general, is just plain common sense, slowly taking over the computer industry.
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)