Re: [MISC] AF html, ikke med Konqueror - Kontorassistent, Linux-bruger

Hej Martin Bøgelund <sslug@sslug>,

fordi der var problemer med at læse en side i Konqueror skrev du

> Standarder er til for at blive overholdt, så flest mulige kan få
> glæde af resultatet. Væk med browserspecifik HTML. Punktum.

men om en ugyldig HTML-side, du tilfældigvis kan læse, skriver du så

> Jeg prøver igen: Hvis en side er *brugbar* selvom den indeholder
> ikke-standard HTML er skaden ikke så stor som hvis en side ikke er
> brugbar pga af anvendelse af ikke-standard HTML.

Jeg kan på ingen måde få det sidste citats vattede holdning til at
passe sammen med bestemtheden i det første citat; faktisk synes jeg at
den er lige så navlebeskuende naiv som de, der er tilfredse med, at en
side virker i deres Internet Explorer.

Hvis du står inde for begge udsagn, har du en mere blød fortolkning af
"punktum" end jeg troede mulig. Hvis ikke, så er du umulig at
diskutere med.

Din References: header er stadig en plage, ikke mindst når man
forsøger at finde frem til dine tidligere udgydelser. Men du er
åbenbart ikke helt så kritisk med selv at vælge software, som du er
med hvad AF skal vælge?

Rådet om at feje for egen dør først gælder stadig. Ellers kunne man
nemt blive opfattet som kværulant.

Anders, pedant afd.