Re: [MISC] Linux styrter frem i pressen

On Fri, 7 Sep 2001, Gitte Wange wrote:

> Og det har du først opdaget at han er nu ???
> God dammit ... jeg _håber_ for amerikanerne at de siger det samme ...
> ellers er der s** da slet ikke nogen mening med sidste præsident valg

My great grandfather voted republican, my grandfather
voted republican, my father voted republican -
and he looks so nice on TV....

MS har sikkert støttet præsidenten seriøst - med mange
penge - sådan er systemet der ovre. Flere diplomater er
blevet udnævnt svarende til hvor mange penge de gav i
valgkampen.

Sygt!

Hvor skal du være når UNIX-familien bliver
1.000.000.000 sekunder -> http://www.uptime1.dk