Tusind tak!!

Hej Allesammen

Jeg vil her godt benytte mig af denne liste til at sige tak til alle jer
der har været med til at stable uptime(1) på benene!!

Det har været et kanont godt arrangement med gode taler, og et bredt
fagligt indhold. Jeg for mit vedkommende er meget glad for at jeg tog
mig tid til at komme idag/igår:-)

Og endnu engang tak til alle jer der,igen, brugte jeres tid på at vi
andre kan få stimuleret vores små grå!!

Med venlig hilsen og mange tak

Tom Madsen